Turdiluttan..!!

Nu sitter jag hemma hos älskade..han sover lite middag så jag satte mig här..Vi är väl båda helt slut efter helgen..Jag kom hit(Orsa) i torsdags kväll och är fortfarande kvar..Vi har passat hans syster..Igår var vi på marknaden i Rättvik..VI had emed oss Carl också..var en trevlig dag,men det var varmt som attans..Brände mig lite på axlarna..Men det var en trevlig dag..Först på morgonen åkte vi till Furudal..Där åt vi frukost och pappa bytte däck på min bil..Jag har köpt nya däck och fälgar till den..Såååååå snygga..!!..efter det bar det av till marknad..
Igår mös vi med god middag framför Robinson...sen la vi oss i sängen och kollade på Twilight..det var faktiskt en bra film..men sällskapet var BÄST<3..
Idag har vi rensat ur ett förråd med älskades saker..Kastat MASSOR och kollat vad som behövs sparas..Kan ju inte ta med allt skrot till nya lägenheten..Jaaa just det ja..vi ska bli sambos*leer*=)..vi har fått en 3:a på Klockarhagen..Yiihaaa..Fattar ni vad underbart eller???..Vi flyttar in senast 15 Maj..ska bli så himla himla skönt..Den är jättefin,vi kommer verkligen att trivas i den jag och min älskade..Jag är verkligen redo att starta något nytt i mitt liv..Det är detta som jag vill satsa på..Jag har ALDRIG någon gång varit såhär säker på något i hela mitt liv..
Ikväll tror jag vi ska se den nya X-men filmen på bio...Det ska bli mysigt..'!!

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback