Undersökning...!!

1. Fullständigt namn? Caroline Astrid Viola Wickman
2. Exakt ålder? - 20 år och 6 månader
3. Vart bor du? - Mora
4. Bor tillsammans med? - Pojkvännen(på fredag)
5. Husdjur? - dammråttor
6. Färg på ditt hus? - Vitt
7. När är du född? -18 november 1988
8. Klass? - BFPD04b
9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten 2007
10. Något jobb? - Gruppboende(för utvecklingsstörda)
11. När ska du sova ikväll? - Hmmmm??
13. Duschat idag? - Jajamensan
14. Pussat någon idag? - Ja<3
15. Ätit något idag? - Frukost
16. Vad har du ätit? - Smörgås med kalkon
17. Dagens klädsel? - leggins,klänning,ballerinaskor
19. Dagens sötnos? - Anna O<3
20. Dagens roligaste? - Jag själv
21. Har du många vänner? - så jag klarar mig :)
22. Hur många har du kysst? - Jag passar på den;)
23. Vem kramade du senast? - Thommy
24. Hur många vill du pussa ? - 1
25. Hur många har varit otrogna med dig? - två kanske?
27. Har du pojk-/flickvän? - Pojkvän, ja :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Man ska sova på nätterna Carro!-det var från Annika Bill..*haha*=)


FAVORIT
31. Film? - Många
32. Låt? - Just nu är det Taylor Swift-Love Story
33. Mat? - TACOS
34. Dryck? - Vatten
37. Stad? - Bangkok är en häftig stad
38. Land? - Thailand
39. Ämne i skolan? Går ej i skola längre
40. År? -  07 & 08. får hoppas på 09 med :D


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Thommy
42. Personen du kysste? - Thommy
43. Gången du spydde? - Oj??..När jag var ut för några månader sen..
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - 4 veckor sen kanske(hemmagjord)
46. Gången du var i göteborg? - 6 år sen kanske?
47. Gången du var i stockholm? -  2 månader sen ungefär
48. Gången du var full? 3-4 veckor sen
49. Gången du var hög? never
50. Personen som såg dig gråta? Thommy


VAD GILLAR DU
51. Svart eller vitt? - Båda
52. Hund eller katt? - Båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - både och :)
54. Tv-spel eller datorspel? -beror på
55. Singel eller upptagen? - Upptagen..
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - INGET
58. Ragga eller bli uppraggad? - Båda
59. Big brother eller paradise hotel? - Båda två..
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - båda är lika fina :)
62. Choklad eller lakrits? - Det är olika från gång till gång..Idag vill jag ha choklad=)
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab

67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL
70. Personer du älskar? - Några väl utvalda...
71. Personer du hatar? - Någon enstaka kanske?
72. Personer som sagt jag älskar dig? - oj, ganska många :)
73. Personer pussats med inom en 24-timmars-period? - 5-6 st kanske?..fan den var svår
74. Glassar du ätit på en dag? - Det var svårt..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Någon gång kanske
77. Piercingar har du? - öronen= 6st
78. Personer du saknar just nu? - Anna,Familjen och Thommy
79. Gånger ditt hjärta brustit? - några gånger :(


VEM
80. Vill du kyssa nu? - Thommy
81. Ska du träffa imorgon? - Ingen speciell
82. sjöng du senast för? - Thommy i morse
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Min bror kanske?
84. Spelade du tv-spel med senast? - LÄNGESEN
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?- Thommy
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - finns några
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Johannes, as usually


VAD
90. Gör dig glad? - Mina kompisar, Johannes, min familj och typ en massa andra saker :)
91. Gör dig ledsen? - mycket
92. Vad vill du helst göra nu? - sova lite med min älskade<3
93. Önskar du att du slapp göra? - Tvätta  när jag kommer hem..
94. Vill du ha nu? - pengar i MASSOR
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en resa och pengar
96. Längtar du till? - Sommaren
97. Tycker du om dina betyg? - Jaa
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångrar ingenting,det är bara onödigt
99. Är det bästa som har hänt dig? - Alla underbara människor som finns i mitt liv just nu <33


Kommentarer
Postat av: J

Nog lever livet med mig fullt ut, eller leker kanske man kan säga ? :P med dig då?

2009-05-13 @ 14:26:03
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: therese

Hade inte du 2 katter nyss? : )

2009-05-15 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback