1:a advent..

Idag är det 1:a advent..Visst känns det inte som det??..Hemma hos är det iallafall julfint..Myyys..!!..Ute på baksidan står det en gran som lyser så oroligt vackert..I fönstrerna lyser stjärnor och ljusstakar..I morse mös vi med lite julskinka och tände det första ljuset i adventsljusstaken..Kan det vara bättre??..Jag älskar julen och allt som hör den till..Julklappar har börjat inhandlats..
Vi försöker även inreda vår lägenhet med snygga saker och nu börjar det bli riktigt riktigt snyggt ska ni veta..vi är så nöjda med alla saker..Men det är en bit kvar innan det blir komplett..Idag ska vi hänga upp platttv:n på väggen så kommer allt bli mycket bättre..Tsss..!!

Fredagen på Mora med Anna blev underbar..God lunch på Vi på hörnet...Sen blev det shopping i massor..Vi inspirerar varandra till att slösa med pengar..Hahaha:)..Fick även världens bästaste födelsedagspresent av Anna..Ett halsband med mitt namn al'a Sex and the city..Så skit otroligt snyggt..Precis ett sådant jag ville ha..

Igår kom min mamma och syster hit...Så det blev shopping med dom också...Även lite till katten,som fick sina klor klippta..hon var så dukitg så..Igår sprang vi mest uppe i Noret..Var bara ner på Mora en snabbis,köpte en julklapp till Micke(Thommys bror) och jag köpte mig 2 par skor..
Sen kom vi hem och julpyntade för fulla muggar,hade glömt några viktiga grejer så 2 gånger fick vi åka till Noret igen..Haha:)När allt var klart blev det glögg,en hel flaska gick i ett nafs..Sen blev det skumpa och lite vin..Trevligt!!

Imorgon blir det planeringsdag med arbetet..Välbehövligt..!!


 

 

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback