God Morgon..!!

Hur är det med er allesammans???..Med mig är det väl bra förutom att jag är allmänt väldigt väldigt trött just nu..Mycket i livet och sen blir jag ju alltid så höstdeppad..Skulle helst vilja dra ett tjockt täcke över mig och sova tills våren kommer..Det hade varit himla skönt om det gick..Men man kan ju inte få allt här i världen..

Igår var vi hemma hos svärmor och målade lite väggar och en sturan trapp..Vi hann med några lager med måste dit idag igen för att göra det sista..Igår höll vi på i 7 timmar men det gick hur snabbt som helst,var riktigt roligt faktiskt..jag gillar att göra sådana arbeten..Och snyggt blir det..Kul att hjälpa henne renovera lite..Vi ska fixa hennes kök också sen..Såklart man hjälper världens bästa svärmor<3..

Nu ska jag göra kaffe tills min kollega kommer..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback