Slappardagen..!!

Idag ser jag ut som en riktig lodis..otvättat hår sen i söndags kväll(orkade inte igår),svarta mjukisbrallor med vit målarfärg på,linne med hårfärgsfläckar på,naglar med nagellack som börjat ramla av och en munktröja som nog har sett sina bästa dagar..Men visst får man väl ha sådana dagar också?..min ursäkt får väl vara att jag tvättar idag..så det mesta av mina halvfina vardagskläder ligger i tvätten..Och jag kan ju inte springa runt i partykläder på en onsdag..eller??..eller det är ju lillördag egentligen så varför inte??..men jag orkar inte med det..Jag gillar att vara ful ibland..och när vädret ändå är skit så kan ju även jag vara skit..Hahaha=)

Men vi kan ju roa med något kul denna trista dag:


 

Ni MÅSTE kolla..Tårarna sprutar..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback