God Morgon allesammans..!!

Har inte hunnit med att blogga de senaste dagarna..Har bara försökt att njuta av att vara ledig..Tsss=)..Igår så hade jag en lyxdag..Var först till frisören..Sen åkte jag på SCOTT i Orsa och fick med en algbehandling,med ansiktsmask och lite massage..Det var enormt himla skönt kan jag lova er allesammans..Man nästan somnade liksom..Det MÅSTE jag göra om..Just nu är jag mjuk som en babyrumpa också..Haha:)..och så sa dom att detta är utrensade och väldigt bra om man håller på med Detox..Så nu ni jäklar ska skiten ut ur kroppen..

Idag ska jag åka till Rättvik för att jobba mitt dygn..Men jag hade hellre varit hemma med Thommy nu när han är ledig också..Men så bra kan man ju tyvärr inte få ha det..

Nu ska jag väcka honom alldeles snart..Han sover som en stock..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback