Kvällen före imorgon..!!

Usch jaa..sitter här och är nervös..imorgon är det dags för vaccinering för min del..Gaaaah..jag som hatar sprutor..och sen på tisdag ska jag ta blodprover på Vårdcentralen inför en grej..Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..jag börjar redan att bli nervös..Jag kommer att sitta och gråta och skrika innan dom sticker mig..Jag hatar det verkligen..Men det behöva ju att jag gör detta..så det är bara att bita i det sura äpplet..jag KOMMER klara det..Eller vad tror ni??
Men de där blodproverna är fasteprover och när jag tar sådana så brukar jag bli alldeles yr och någon gång så har jag svimmat av..Men tur som är så har jag Thommy med mig så han kan vara där om något händer..Men det är på tisdag..Nu får vi ta en dag i taget Caroline..Imorgon är det måndag och vaccinering..


Snart är det Halloween Anna<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback