Ondag 7 oktober 2009..

Jag är verkligen helt jäkla slut i hela kroppen..Somnade på soffan igår kväll och sen somnade jag direkt jag la huvudet på kudden vid 22.30 och sov sedan som en stock ända tills 08.40 ungefär,då ringde min mamma och tyckte att jag skulle vakna..Fastän jag har sovot så mycket så är jag fortfarande helt slut..Har varit två dagar fulla med jobbgrejer,så jag anser mig ha all rätt att vara trött...

Våran katt är knäpp idag..Bara springer runt och leker som en galning..och helt plötsligt ibland så tappar hon fotfästet så jag hör in till datorn hur hon dunkar in i väggarna i vardagsrummet och sovrummet..Hon brukar ha dagar ibland då hon bli alldeles galen nästan..Haha=)..Men ändå så är hon såååå söt..

(Eftersom hon antingen sover,äter eller busar så är hon svår att fånga på bild i vaket tillstånd,det förklarar dom lite konstiga bilderna)


 

 

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: J

Typiskt kattungar :) heter hon ?

2009-10-07 @ 20:07:28
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback