God Morgon..!!

Vaknade för lite mer än en timme sen av att älsklingen skulle pussa mig hejdå..Sen kunde jag inte somna om mer..Så jag slog på datorn och satte mig här..Kändes väl lika bra det..
En fördel med det var att jag hann sjunga för min älskade lillebror innan han skulle åka till skolan..Söötisen..Vi ska dit på kalas idag..Mumsa lite tacos och bara ha det trevligt..Tänk vad stor han börjar bli..7 år fyller han idag..Är det inte helr otroligt egentligen va?!?!..Minns det som igår när pappa väckte oss på morgonen vid 06.30 när han kom hem skrikandes att vi hade fått en lillebror..Då skulle jag snart fylla 14 och var världens lyckligaste..Han var den sötaste bebis jag sett,hur fin som helst..man blev liksom kär DIREKT..
Minns ännu mer när dom berättade att mamma var gravid..Jag tyckte det var så himla äckligt först,att mina föräldrar gör något sådant snuskigt eller kanske inte äckligt det kom nog mer som en chock,grät hur mycket som helst..Men mamma var ju bara 31 år när hon blev gravid med Carl och pappa var 35..så egentligen var dom ju inte så gamla när dom fick sitt fjärde barn..Men iallafall,nu älskar jag den där ungen så sjukt jäkla mycket,jag älskar alla mina 3 småsyskon sjukt jäkla mycket...

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback