God Natt allesammans..!!

Snacka om att jag fått bloggtorka..Gaaaaah..!!
Idag har jag umgåtts med min vänskapliga krets Anna O..Vi pratade om en massa grejer och lunchade ihop..Snacka om att man bli underbart glad tillsammmans med den människan..Hela hon är som ett stort lyckopiller.=)
Sen har jag varit nere på Mora köpte en väska och ett lila diadem på Åhléns och sen en rosa plånbok från Friis och Company på Kompis..den var asigt snygg..
Sen på Kappahl fick jag en kofta,en brosch,ett svart diadem och en annan slags hårgrej av älskade<3..han är väl bara för söt min prins?!?!..Tsss..jag blev iallafall glad över det..
Nu ska jag krypa ner brevid honom i sängen..

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback