Hösten har kommit..!!

Sitter just nu med en kopp te i handen och har min rosa morgonrock i fleece på mig..Ute verkar det vara lite kallt..Ska väl snart ta en dusch och fräscha till mig lite hade jag tänkt..Men just nu känns det mysigt att sitta här..

Igår var jag och Thommy på bio,vi såg Flickan som lekte med elden. Den var riktigt bra..Jag älskade första filmen så självklart tyckte jag att denna var alldeles storslagen den med..Nu LÄNGTAR jag till den sista som kommer ut i november..Gaaah..!!

Idag är jag ledig men Thommy jobbar..När han kommer hem är det storhandling dom gäller för vår del..Jag tycker faktiskt om att storhandla..Man liksom strosar runt i affären tillsammans och känner sig lite smått vuxen..Hiihii=)..
Jag älskar mitt samboliv..Hur har jag kunna klarat mig utan detta så länge??..Visst är vi sura på varandra om vartannat..Men inga stora gräl och vi kan verkligen disskutera oss genom sakerna..Det känns så bra..Och det mesta vi surar om är verkligen småsaker..

Neej nu blir det dusch..

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback