Skiner som en sol=)

Vaknade 06.30 av att Thommy pussade mig hej då innan han åkte till jobbet..Annars brukar jag kunna somna om men icke idag..Gaaah..Man blir nästan lite smått sur på sig själv..

Nu på förmiddagen har jag varit ner på Mora och stekt med min bästis..Det var skönt..Välbehövligt om inte annat..och så himla underbart att få skratta lite med den finaste och bästaste vännen man kan ha..Tsss=)..så nu kommer jag vara glad hela dagen eftersom jag har träffat henne..

Igår blev det iallafall en riktig myskväll..Älskade kom hem efter jobbet med blommor till lilla mig..Kina nere på Mora var stängt..så vi åkte ut till Öna och köpte med oss lite thaimat hem*mums*..den var hur god som helst och herregud vad mycket mat man fick..det måste ätas igen snarast..Kanske redan ikväll??*funderar*
Sen hyrde vi film igår och bara myste tillsammans..

Puss Puss<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback