Tjolahopp..!!

Blev ingen fest igår:(..min medfestare var lite sjuklig så vi får ta det en annan gång tyckte vi båda två..
Så igår hyrde jag och Thommy film och åt tacogratäng*mums*..det gick bra det med,men en fest hade suttit bättre..var så längsen man söp sig redlös nu..Hahahaha=).
Dagen igår tillbringade jag med två alldeles underbara människor,mer än så säger jag inte..

Idag har vi storstädat,tvättat och varit ute på promenad..nu bli det alldeles snart middag och lite mys tillsammans..
Förresten så har ju Thommy fått jobb så imorgon ska han på lönesamtal i Orsa..Det ska bli spännande..
Själv har jag semester i två veckor till,och det känns verkligen alldeles underbart,17 september ska jag,Thommy,mamma,pappa,farmor,farfar,Carl,Cissi,Rasmus,Christopher och Johanna på en kryssning till Helsingfors..det ska blir roligt tycker jag..

Neej,nu vankas det middag..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback