Fy fan alltså..!!

Vilken jävla kväll det blev..Alldeles för mycket alkohol,men så sjukt jäkla kul..
Men idag mår jag precis som man förtjänar dagen efter utgång..Huvudet dunkar och jag låg och hade ont i magen och spydde halva morgonen..Så jäkla drygt..åt det första på hela dagen alldeles nyss..att man inte lär säg när man ska sluta dricka..men det var kul så det var faktiskt värt det..Men shots är farligt det..
Träffade många roliga personer...jag och Anna blev bjudna på drinkar också av en riktig heting..Gaaaaah:)Vilka hollywoodfruar vi är eller något..så målade vi oss med läppglans för annars känner man sig EXPOSED..Hahahaha:)

Igår och idag är sådana där dagar när jag känner hur mycket min bästa vän Anna faktiskt är..Jag skulle verkligen inte klara mig utan den bruden..Hon gör mig komplett<3 <3

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa jävlar vilken kväll altså!! ;) Vad hade du drogat mig med innan du tog bilderna ? ;) Älskar dig babe <3

2010-04-05 @ 15:28:40
Postat av: Ka

Vad brun hon e? ! Utomlands? Kul att ni hade kul :) Så ska det vara dagen efter hehe!

2010-04-14 @ 17:51:03
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Den bruna kvinnan

Det är en synvilla ;) Nejdå men Carros kamera gör en sjukt brun PLUS att min pappa är blåneger och det gör oxå sitt ;P haha.

2010-04-15 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback