It´s a good day..!!

Men hur bra dagen än är så känner jag mig riktigt trött ska jag säga er...

Känner mig naken på mitt finger också..ringen är inlämnad på förminskning så nu har jag ingen ring alls på mig..Jag känner mig alldeles tom utan..Vad snabbt man vänjer sig med att ha den egentligen..Konstigt..?!!?!?

Idag är min sista lediga dag på ett tag..Sen jobbar jag..Fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag..Är ledig onsdag och sen jobbar jag torsdag fredag..Fy vad tröttande det var att tänka på det..Gaaaaaah..!!..men jag ska klara av det,precis som jag brukar klara av allting annat..Tsss...!!

Puss Puss


I´M THE KING OF THE WOOOOORLD..WooooHooooo..!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Go Carro!

2010-04-25 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback