Jag älskar er mina änglar..!!

Jag tror starkt att någonstans finns en sorts Gud på något vis,och jag tror att när våra själar sänds till jorden för att leva i en mänsklig kropp så får vi en uppgift.En av mina STÖRSTA och VIKTIGASTE uppgifter tror jag är att skydda mina syskon.Hittills i livet är dom det vackraste som Gud har skänkt mig.Deras själar har blandats med min så vi ska finnas för varandra.För alla mina 3 småsyskon skulle jag göra vad som helst.De får mig att orka så mycket här i livet.De är det bästa som finns.

Thommy är också en stor och viktig del i mitt liv,men våra själar har korsat varandras väg senare i livet.Vi har valt att leva med varandra.Min uppgift är inte att skydda honom och inte hans att skydda mig,utan vi har mötts i kärlek och det är starkare är Guds kraft.

Jag och mina syskon har inte valt vår kärlek vi har fötts in i samma familj och är därför ämnade att älska varandra.Förstår ni hur jag menar?Det är Gud som har skapat våran kärlek och den har varit "planerad",min och Thommys kärlek har våra själar skapat av sig själva.Även om jag tror också att vi är som gjorda för varandra..

Jag älskar mina syskon mest av allt..och kommer alltid finnas där som deras storasyster och vän<3

Jag hoppas jag inte virrade in detta alldeles för mycket nu!!..

 


En syster är ett stöd
och en hjälpande hand.
Hon är bunden till dig
med ett kärleksfullt band.

Som lilla… eller stora…
är hon dig ganska lik.
Hon finns i många minnen
och hon gör din levnad rik.

Det känns tryggt att hon vet
varifrån du kom,
att hon ser vad du gör
och att hon bryr sig om.

Med henne kan du dela
både sorger och skratt…
En syster är en gåva
– en ovärderlig skatt. 

En syster är en liten bit
av barndomen som
aldrig kan gå förlorad



En bror ger stöd och trygghet
som pojke och som man.
När man behöver hjälp
så gör han vad han kan.

Han ger gärna goda råd,
ett handtag och sin tid.
I livets alla skeden
så finns han där bredvid.

Tillsammans har man minnen
från en tid i samma hus...
Alla lekar som man lekte
och en hel del hyss och bus.

Ja, en brorsa är en dyrgrip
som liten och som stor...
Och nog var det extra bonus
att få just er till bror.


Bara en glimt i era ögon..
Kan krossa min sorg..
Bara ett leende på era läppar..
Kan fylla mig med glädje..
Bara om ni är beredda att kämpa..
Ska jag hjälpa er.
Bara en kram av er..
Värmer mitt hjärta..
Bara att se att ni har det bra..
Kan göra mig stark..
Bara vårat blod..
Kan göra oss till syskon..
Bara döden..
Kan skilja oss åt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback