Lyckligast..

Hemma igen efter ett underbart dygn i Borlänge med min prins..Vi kom till sviten vid 14 och så sprang jag runt i den exalterad över jaccuzzin och allt vackert..sätter mig för att pusta ut och vänder mig om och ser chockat att Thommy står på knä med en ask i handen och frågar om jag vill förlova mig med honom..Jag skriker"JA JA JA DET ÄR VÄL KLART ATT JAG VILL" och börjar gråta av lycka och pussa på honom..Förlovningsringen är underbart vacker(något stor,men vi ska lämna in dom för justering på tisdag)..I min ring står det Thommy 17/4-10 och i hans står det Caroline 17/4-10
Alltså livet kan inte vara mer ultimat än vad det är tillsammans med Thommy..med honom känns livet komplett..Han gör mig hel..
Älskar min prins<3




Kommentarer
Postat av: Anna

Söötissaar :)

2010-04-18 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback