Tiden går fort...

Glömmer varje dag bort att blogga..När ska jag bättra mig på det månntro??
Just nu sitter jag iallafall hemma med sjukt jobbig migrän,ska och jobba senare idag,får se hur det går med denna migrän som ingenting hjälper mot....sen är jag ledig i 3 hela dagar..yiiihaaa!!..två av dom dagarna ska spenderas på hotell..Jag och min älskade prins har hyrt en svit på ett hotell i Borlänge i helgen..Inte så långt bort,men det är iallafall en liten minisemester för oss..det känns behövligt..ska bli underbart..I sviten finna jaccuzzi och en massa annan lyx som vi kan behöva unna oss..På kvällen finns det bord bokat för oss..Ska bli så romantiskt att bara få vara med varandra..Underbart<3

Nu ska jag klä mig..ska försöka skriva innan jag åker igen..!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback