Kaffe med kardemumma..

Jag är verkligen beroende av kaffe med kardemumma..Dricker det varje dag hemma nästan..man gör kaffet som vanligt..och sen har man i malen kardemumma,sådan där man köper på kryddburk ni vet??!!..jag har även i mjölk..ni ska veta att det är supergtt..Prova det ni med..

Idag är en ledig och lugn dag för min del..igår när jag kom hem trött efter natten på jobbet så somnade jag en vända..sen så gjorde jag mig klar och gick en långis med vovven..sen veckohandlade vi på MAXI..när vi kom hem vid ca 15..Fikade vi och sen somnade jag igen till typ 18.15..sen gjorde vi middag..Det blev TACOS..Supergott!!
Sen bara mös vi i soffan..Kollade fångarna på fortet och medium..

Nu ska jag gå en långis med hunden igen:)..vi ska möta Thommy och sen kanske det blir en tur till Orsa..Vi får se..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback