Per Morberg är sjukligt sexig:)

Sitter i soffan och kollar på "Vad blir det för mat"..han är ju så sexig den där Per:)..Mums,ett riktigt ögongodis enligt mig iallafall..och så verkar han vara en riktigt hejare på att laga mat:)

Ska alldeles snart sätta i gång att laga tacos..thommy är på aikido så jag tänkte försöka ha maten klar tills han kommer hem igen..min lilla snuttepojke<3

I helgen har vi varit hos Thommys pappa i Lillsved uppe i Jämtland..Quick Step tyckte det var underbart..han fick vara ute och springa hur mycket som helst,så han var lycklig..när vi skulle sova om kvällarna så slocknade han först av alla tre..Min lilla baby<3

Nu ska jag sukta mera efter Per..

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Per är farligt snygg! Håller helt med! :D

2010-08-09 @ 01:18:08
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Postat av: Annika.B

den mannen har allt..tänk om man hade han här hemma i köket..då blev det inte mycket matlagning ha ha...

2010-08-10 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback