Tjolahoppsan..:)

Nyss varit ut med hunden en sväng..Nu sitter jag här och skriver lite..Ska alldeles snart göra klart att bege mig mot arbetet för att göra ett kvällspass..Känner mig redan trött,men det ska nog gå bra ska ni se:)

Igår var vi lediga både jag och prinsen..Så vi åt frukost ute på ett fik nere på Mora..sen var vi till Orsa och hälsade på..Quick Step lekte med Mickes och Louises hund i nästan 2 timmar,de sprang i nonstop..sen sov Step i 5 timmar tror jag..han är knappt repad idag,det tar mycket på en bebis att leka..
Sen blev det storhandling på Maxi och efter det körde Thommy mig till min frisör på Hairdesign by magenta där klipptes jag och fick brynen noppade och färgade,känner mig som en ny person idag..Innan såg jag ut som ett vandrande penntroll,ni vet ett sådant vi hade på pennorna när vi var små?!?!
När jag ringde Thommy efter det så sa han att bilfirman hört av sig om att vi kunde hämta bilen..Den är sååå snygg..vår första gemensamma riktiga bil..En Audi A4 Quattro 1.8 turbo i Metallic Svart..så snygg!!

Igår var det spökafton på TV..Det okända och sen Medium..Så från igår är varje måndag=spökafton för mig..Allt om spöken och andar är bra..

Nu ska jag snart bege mig..

Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback