Trevlig hemkomst..

Kom hem från jobbet alldeles trött och slut..Hittar ett pappershjärta på kylskåpet med orden:

Varför Jag Älskar Dig!

Hela du är en uppenbarelse! Jag drogs till dig, som en kolibri dras till den ljuvaste nektaren, hos den vackraste blomman!”

Jag älskar sättet du är sann mot dina känslor och din omgivning. När du är ledsen finns det ingen morgondag, för allt du är, är sorgsen. När du skrattar, kommer tusen och sinom tusen älvor till liv. När du ler är allt möjligt!”

Ditt skratt och ditt välmående är värt mer än allt guld i världen då, jag känner mig fullständigt tillfreds med världens varande.”




Kan jag annat än att älska min underbara prins?!!? <3 nu har han iallafall gjort min dag till den bästa..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback