2:a Advent 2010

Sitter just nu uppkrupen i soffan...Kollar på Beck-det tysta skriket och myser med vovven mellan varven..vilken häärlig varelse han är ska jag säga..så unerbart när han kryper upp i ens knä och vill bli kliad bakom öronen,det är lika mysigt när man vaknar av BLÖTA pussar i hela ansiktet på morgonen..Underbara djur..och katten är ute just nu..henne mös jag med tidigare idag..
Är ensam hemma just nu,Thommy jobbar kväll och har jour inatt,han är hemma tills 00.00 ungefär eller senare..Får se om jag  är vaken tills dess eller ej..
Det börjar bli kallt ute igen,var ute med hunden i en halvtimme för ett tag sen,glömde vantar och höll på att frysa händerna av mig..Burr!Burr!


Kolla min snygga flaska med "shoppingvatten" Haha;)



Och JA..Ullared var alldeles underbart..vad mer kan man säga??!!

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback