Aj äm thä glasögonsnake..:)

Jag var närsynt tyckte optikern,så det vara bara att beställa ett par glas ögon som jag måste ha när jag kör bil,ser på tv och lite sådant..Hoppas huvudvärken försvinner nu..
Men fy så dyrt det är med glajjor..4200 kr kostade det att skaffa..helt sinnesrubbat..men det är bara att le och betala,det hade ju kunnat vara mycket dyrare..
De kommer om ca.2 veckor..spännande..var ju så svårt att bestämma vilka jag skulle ha,så jag hoppas verkligen jag blir nöjd nu..

Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: J

Skull tippa på att jag också är närsynt... men ska vänta med att gå till farbror/tant optiker till jag har mer pengar än jag har för stunden :D För som sagt, det är ju tråkigt dyrt!

2010-12-06 @ 18:45:49
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback