Glädje..!!

Vad bra man mår när man får komma ut i friska luften..det är de som är bonusen med att ha hund..Vi började dagen med ca.10 minuter.sen vid 12 var vi ute i 30 minuter..Vid 15 var vi bara ut en snabbis..och sen vid 18 var vi ute i 40 minuter..så sköönt..men längre klarar man ej i denna kylan faktiskt..Näsborrarna fryser till is när man andas..

Just nu håller jag på att kolla vad jag ska ge prinsen när han fyller år 30 december..har min idé iallafall..Egentligen får han så himla mycket klappar av mig..men jag ÄLSKAR att ge folk saker så jag kan liksom inte sluta köpa klappar till mina nära och kära..
Och sen för Thommys skull så tycker jag faktiskt att fyller man år då ska man banne mig ha en present också,annars vore det konstigt..Eller vad tycker ni??

Puss Puss




Kommentarer
Postat av: J

Klart karln ska ha paket av alla dess slag ;) Men har du tips på vad man kan köpa? Jag har så himla dålig fantasi känner jag... KRAM

2010-12-15 @ 20:45:02
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback