Trött...

Blir inte mycket bloggande nu för tiden..Känner mig trött och slut..Nu måste något radikalt hända..Snart är det 2011..året ska firas in med två av mina bästa vänner och min prins <3Ska bli underbart..Vi hoppas att det nya året för med sig mycket nya saker..*håller tummen*
Hoppas att de snart hör av sig från Skönvik så jag får komma och tala om magsäcksoperationen,det skulle förändra så mycket..För just nu mår jag inte alls bra med min kropp..har svårt att umgås med människor för jag tror de bara kollar på hur fet jag är..Och ni ska inte tro att jag inte kämpar..det gör jag HELA HELA HELA tiden,inga fettofasoner här inte..men det är inget som hjälper..måste vara någon sorts spärr i kroppen..Så det gör inte att man känner sig bättre..
Man ska må bra med sin kropp tycker jag..och är detta vad som krävs så gör jag det..Vet att det finns många nackdelar,men jag har funderat länge och mycket..
Så först måste jag komma in till skönvik,sen ska de kolla om jag fyller de krav som behövs för att göra operationen,sen när det är OK så får jag vänta HÖGST 3 månader..
Sådärja...nu fick jag bläbba ur mig litegranna..Tack!

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte för att vara elak eller något men för det första så bör du sluta baka hela tiden och för det andra bör du äta lite nyttigare, skippa bröd, pasta, potatis osv. Ät proteiner!!

2011-01-01 @ 15:59:39
Postat av: Carro

Vad gör det om man bakar??..det viktiga är ju om man äter det eller ej..

2011-01-01 @ 22:11:20
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Carro

Var inte meningen att låta snäsig eller så...Men jag bakar en hel del,JAG VET..men mycket av det jag gör ger jag bort eller fryser ner tills gäster ska komma..Inte alls ofta jag äter det själv..

Jag har provat med mycket proteiner och lite kolhydrater,men mådde inge bra av det..

2011-01-01 @ 22:33:08
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men oftast så brukar det alltid bli att man "tar en bit" tex när man bakar för att smaka och blir det att man alltid tar en bit varje gång så blir det ganska mycket till slut. En bra metod: Ät lite men var tredje timme, gå ut och gå, skippa chips, godis etc. :) Jag har gått ner 11 kg bara av att skippa chips, godis,läsk,kakor, mm och pommes, pommes och sånt behöver inte kroppen.

2011-01-02 @ 00:22:35
Postat av: Carro

Tack för tipset :) Precis så var mitt nyårslöfte att jag ska börja mitt liv:)

2011-01-02 @ 07:19:34
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: J

Du klarar det min vän :) Det vet jag!

2011-01-27 @ 21:36:22
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback