Alla hjärtans Dag <3

Jag har verkligen haft världens bästa alla hjärtans dag med mannen jag älskar..Tiihiii..<3..Till frukost gjorde han våfflor till mig..sen mös vi i soffan en stund..åkte sedan på affären för att köpa det sista till middagen..
Lite senare tog vi en promenad..(jag har blivit galen i att gå med stavar..går verkligen VARJE dag nu)..
Sen åt vi romantisk middag..Fläskfilé,hasselbackspotatis och en god sallad..Efter det blev det marängsviss..

Av älsklingen fick jag ett halsband med en skyddsängel med min månadssten på..jag älskar verkligen änglar och en skyddsängel var välbehövligt..Tsss..Fick även ett par hjärteörhängen..gullegubben..
Till honom hade jag arbetat i flera timmar med en bok om oss två..med bilder,fina ord och någon berättelse..han verkade bli superimpad och glad..=)
Han fick även handgjord choklad från Jämtland(eftersom han och hans bror kommer därifrån)..

Kärlek är underbart..eller vad tycker ni??

Puss Puss<3






Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan!

Googlade skyddsängel med mnadssten och då kom din blogg upp =)

Var köpte din pojkvän det halsbandet nånstans?

Mvh Jennie!

2010-03-10 @ 21:49:34
URL: http://shandanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback