En hård tid..!!

Just nu har jag en hård tid framför mig känns det som..Men jag ska klara det,precis som jag klarat av hårde tider förr..Nu har jag ju ännu fler människor som stöttar mig..Så då måste allt gå enklare...eller??Vi kan ju hoppas på det..
Jag tackar för alla fina sms och snälla pushande kommentarer,dom får mig att klara allt lite extra..Tack!Tack!
Alla känslor lever som i en berg-och dalbana just nu..Gråter som en galning,känner mig tom och skrattar om vartannat..Är det så det ska vara?
Funderar på att åka till simhallen idag..simma lite och sen köra vattengympa..Skulle vara skönt..så man kan skingra tankarna och glömma bort allt för en stund iallafall..vad tror ni??

Puss Puss<3




Tack älskade Thommy och Anna,vänner,arbetskollegor och familjen för att ni finns vid min sida just nu..!!


Kommentarer
Postat av: Ka

Kramar till dig,hoppas inget allvarligt :(

2010-02-26 @ 19:04:18
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Annica D

Häng i Carro. Tänk på vad som är viktigt i ditt liv och prioritera utefter det. Lättare sagt än gjort, men jag vet att du klarar det. Du har hela livet framför dig...

Stor kram

2010-03-05 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback