Living the dream..Wohooooo..!!

Sitter just nu på jobbet och har haft natten..Har precis haft första natten i min nattperiod..Det känna faktiskt bra ska jag säga er..Så jag ska inte klaga..
Men nu är jag trött och längtar hem till min älskade prins..ska hem och krypa ner brevid honom hade jag tänkt..han är ledig idag..Lite senare när jag kanske fått sova en tag så hade vi tänkt åka till Orsa och bowla..Kul va??..det tycker iallafall jag..
Nu ska jag göra kaffe tills mina kollegor kommer..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Annika.B

Tack för kaffet. Samma tid samma plats imorgon med.

2010-02-04 @ 17:43:39
Postat av: Carro

Ska bli chefen..!!

2010-02-04 @ 22:40:08
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Händige Hasse

Tänk, JÄMT glömmer man the-drickarna...

2010-02-05 @ 18:25:16
Postat av: Caroline

Nähä..var bara kaffedrickare som kom den morgonen..FAKTISKT...

2010-02-05 @ 21:36:07
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback