Fasiken också...

Måste bara berätta att i morse när jag skulle åka från jobbet vid typ 08.00 så körde jag på ett rådjur utanför Fu..Ni kan ju gissa på att jag blev rädd..herre min jesus alltså..och vilken smäll sen då..Alla grejer i bilen flög överallt*haha*..men jag klarade mig iallafall..är fortfarande bara väldigt chockad..
Direkt efter det hände så tänkte jag Nej nu åker jag hem men sen tänkte jag Men Caroline det får du ju inte göra heller..Så jag körde in på vägen,slog på varningsblinkersen och sen brast det...Tårarna sprutade verkligen åt alla håll..man blir liksom så rädd och samtidigt så glad att det gick bra..Sen ringde jag polisen som kom och tog omhand om rådjuret...hela dagen i dag har jag gått i chock...Bilen klarade sig ganska bra iallafall..Bara några grejer som gick sönder på den,men inget dyrt eller hur man ska säga..Satt fast en massa hår i kofångaren bara..det tyckte jag var hemskt..

Ni ska bara veta vad långsamt sekundrarna går innan det smäller..jag hann tänka på så oerhört mycket..usch..börjar nästan gråta igen..man förstår inte vilken chock det är att råka ut för en sådan grej..Visst har jag varit med om olyckor förr..men det är den första som jag kör själv i eller hur man ska säga..och det är mycket mycket värre än att sitta brevid..

Var jätterädd när jag skulle åka till jobbet nu på kvällen..Hoppas det går bättre imorgon bitti..har även gått omkring och känt mig som en mördare.HAHAHAHAHAHA:)..fast det inte är mitt fel ens..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback