God Kväll mina vänner!!

Sitter just nu uppkrupen i soffan med min dator i knät..Mamma sover medans pappa och Thommy tittar på en film..
Dom kom hit tidigare idag..Vi bjöd dom på middag och så..eftersom de bjöd oss på båtresa i helgen..Mamma fyllde 40 år så alla barn med respektive var med+farmor,farfar,moster,hennes man och mina 2 kusiner..Mamma visste inte att nån skulle vara med så vi överraskade henne på båten..Skoj!!=)
men iallafall,nu sitter vi här..efter middagen så tog vi oss en promenad..Sköönt!!
Mamma och pappa ska på bröllop i Uppsala i helgen,så de åker i morgon..Carl stannar här hos oss i Mora hela helgen:)..Mysigt att ha mitt lilla hjärta här hos oss en helg<3

Är iallafall nervös inför imorgon,blev inget av det i onsdags,men imorgon då blir det,iallafall till 99%..Nu är ni nyfikna va??..men ni får allt hållas ett tag till..Så småning om kommer ni alla att få veta vad det gäller...Gud vad allt känns spännande ska ni veta=)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback