Semestertur..:)

Imorgon är en båtresa till Åbo bokad..Båten avgår 19.30 imorgon kväll:)..Och den pågår i ett dygn..Vi åker härifrån vid 12 senast..När vi kommer till Stockholm så drar vi till svärfar och parkerar bilen och så kör han ut oss till båten..Sen är det bara en massa mys som gäller för vår del ska jag säga er..Vi har en superfin hytt med dubbelsäng..Vi ska äta gott och dricka goda drinkar..Och sola på soldäck..Treeevligt..!!
Är tillbaka igen lördag 18.15..då hämtar svärfar oss igen och vi åker ut till han och övernattar där..På söndag ska vi upp och göra oss klara för att sedan dra mot ULLARED, tältar på deras camping..Fiint..Sen ska jag springa runt med min kundvagn på måndag som en helgalen turist..UNDERBART:)..om vi ej hinner med allt blir det shopping på tisdag igen..Hemgång på tisdag eller onsdag..Då tar vi vägen förbi Borås och Nelly.coms Outlet..Tjohooooo..!!
På fredag nästa vecka så åker vi med min familj över helgen till Furuvik..
Vilken händelserik och kul semester..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback