Det kungliga bröllopet..

Tårarna sprutar..Jag bara gråter och gråter..Kärleken är underbar..och lyckan för Daniel och Victoria verkar enorm..
Har kollat på konserten från igår flera flera gånger och jag gråter hejdlöst..Så mycket fina låtar..och sen när barnen kommer in och avslutar allting med den fina sången till brudparet så brister alltihopa för mig..Tårarna sprutade på både mig och Thommy ska jag säga er..
Jag tror också att jag gråtar för all musik och all den lycka jag ser beskriver precis så som jag känner mig tillsammans med Thommy..jag är så lycklig att det finns inte nog med plats i kroppen för all lycka..Skulle verkligen kunna dö för honom..

EN LÅT FRÅN IGÅR SOM VERKLIGEN BESKRIVER KÄNSLORNA JAG HAR FÖR THOMMY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback