En rolig lista...

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Jaaa..
Något husdjur : Jaa,en missekisse Mimmi:)
Någon favoriträtt : Tacos
Någon flick/pojkvän : Ja
Puder på dig : Nej,ingenting just nu
Några framtidsplaner : Plugga
Någon sjukdom : Är laktosintolerant en sjukdom??
Gymkort : Jajamensan
Några kärleksproblem : Nej inte alls, allt är perfekt!
En homosexuell kompis : Jaa
Duschat idag : Yes och badat
Någon kompis som snarkar : Förmodligen, en pojkvän som gör det i alla fall!
Någon vän som spelar i ett band : Ja, det tror jag
Några mvg:n : Jaa
Någon som förstår dig : De närmaste och käraste!
Tuff kompis som kan försvara dig : Klart jag har
Något beroende : Nja..shopping kanske:)
Fikat idag : Bara kaffe
Nagellack: Turkost på händerna och vitt på tårna
Någon vän som bor i ett annat land : Nej men släktingar!

VEM ? ..
Avskyr du : Kan inte skriva det här
Hånar du :
Vill ni veta va?!?!
Delar du mest minnen med : Familjen,Anna och Thommy
Längtar du mest efter : Mamma och pappa
Stör du dig på : Samma som jag ej kan skriva
Gosar du med : Älskling
Lagar mat : Jaag
Diskar : Både jag och Thommy
Tror att den är någon : Hm....alla är väll något ?

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Veckorevyn,Hänt Bild,Aftonbladet och ALLT med skvaller
Buss åker du oftast : 501 Lassarettet/Centrum-men det var över ett år sen sist
Frisyr har du : Brunt med ljusa slingor och Page typ
Dag fyller du år : 18 november
Årstid föredrar du : Vår/Sommar
Stad är du uppväxt i : Stad??..mer by..Furudal

VAD ? ..
Gör du nu :
Den här listan och kollar på Top Model
Gör dig till en bra människa : Att jag oftast är glad och positiv
Gör dig till en dålig människa : Att jag pratar alldeles för mycker och inte fattar när jag ska vara tyst
Vill du arbeta med : Människor
Är roligast just nu : Snart semester
Har du på dig nu : En skön sommarklänning
Har du för smink idag : Inget
Äger du för skor : Många - men man kan aldrig få för mycket av det goda :)
Har du för storlek i skor : 40-41
Läser du för bok : När livet stannar..
Ska du göra nu : Ingenting:)

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

HALLÅ, JAG SNARKAR VÄLL INTE :p

2010-06-22 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback