Fredag..

Vaknade vid 10.00..pussade på prinsen en stund sen så gick jag upp,sen kom han upp med..Han började dagen med att göra våfflor åt lilla mig och han till frukost..Tsss..söte<3sen mös vi i soffan eftersom det regnade ute..Vid 13.30 så pkte han och jobbade och jag åkte på gymmet och befann mig där ca.1½ timme...sen när jag var klar där med träning,dusch och allt sådant så mötte jag upp min mamma och bror på Mora..Vi kollade i affärer och jag köpt en snygg liten axelremsväska i rosa..gillade den skarpt,kommer nog bära den mycket i sommar..
Sen drog vi på Maxi och handlade lite..Fick under tiden där ett litet sms från min fröken D om jag ville äta pissa med henne och hennes mamma,så då åkte jag dit vi 18 efter MAXI,efetrsom mamma ändå skulle hem..
Så då satt jag med dom och åt pizza och snackade goja..Det var längesen kan jag säga er mina vänner..så skönt..
Jag är möjd med dagen..

Nu är jag hemma igen,snart kommer prinsen..han har jobbat kväll och jobbar även natt..men han har jour,så han får sova hemma..det känns tryggt för mig som är så sjukligt mörkrädd..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback