Gäääääääääääääsp..!!

När klockan ringde 08.30 så ville jag knappt tro att det redan var morgon..Blää..men det vara bara att le och kliva ur sängen..Börjar inte förrän 14.30,men jag har natten så jag vill gå upp i tid så jag iallafall kanske får en liten möjlighet till att kunna somna ikväll..
Igår hade jag en ledig dag..Sov till 10 tror jag,sen satt jag framför datorn ett tag..Vid 12.30 så åkte jag och körde på gymmet i typ en timme,sen hämtade jag upp Thommy som kom från jobbet,då åkte vi till Glassbaren och tog en kopp kaffe och kulglass*mums*det var ruggigt gott ska jag säga er..Efter det så åkte vi på MAXI och körde veckohandling..När vi kom hem så målade mannen staketet och jag fixade med mat..Gjorde både lasange och spagetti med köttfärssås..vi behöver en del matlådor inför alla jobbdagar..

Just nu längtar jag till semestern..Bara 11 dagar kvar tills dess..YiiiHaaaa...fy farao vad jag ska njuta ska jag säga er..jag och mannen har samtidigt..så vi ska försöka åka ut i Sverige och semestra lite hade vi tänkt oss..Ska bli underbart att få spendera så mycket tid tillsammans runtom i Sverige med min älskade<3

Puss Puss


SÅHÄR VILL JAG SPENDERA MIN SEMESTER:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback