Nöjd..

Släpade min röv till gymmet idag med..Har varit där varannan dag hittills,precis så som jag bestämt*nöööjd*..känns så skönt att få träna och bygga upp kroppen..har aldrig haft denna diciplin på mig själv..Tsss:) har ett program som en instruktör på gymmet har gjort till mig,så man tränar på bästa vis:) man mår så bra och är en gladare person när man får träna och använda kroppen..man riktigt känner hur endorfinerna frigör sig..Hahaha=)

Just nu lagar jag middag..Korvsås med ris*mums*..ett recept från min underbara svärmor Rosie<3..nu ska jag kolla om riset är klart..Skriver kanske mer sen..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: J

Duktig du!

2010-06-08 @ 22:57:32
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Händige Hasse

Härligt Carro, fortsätt så!

Även om det känns skittrist ibland och du hellre skulle vilja vara hemma, så kommer du vara så grymt nöjd efteråt.

Och det blir ju ännu roligare att komma hem såna gånger också ;-)

2010-06-13 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback