Regnet det bara öser ner...

Sitter i stora soffan med min rosa datorn i knät och kollar på Top Model..Myyys..
Idag har jag inte alls gjort mycket,var så sjukt trött efter att ha jobbat min natt inatt så jag har mest gått runt som i dimma idag..När jag åkte från jobbet vid 10 så åkte jag in i Noret på Maxi för att veckohandla som jag gör varje måndag..sen åkte jag hem och tog det lugn,har även sovit middag,vilket är ovanligt för mig..

I helgen är det förresten fest som gäller för min del ska jag säga er..fest som faaaan..Någon mer som ska med kanske??..troligen är förfesten hemma hos mig..Vi hoppas på sol så att man kan sitta ute till en början och dricka lite..Ska bli så sjukt kul med fest..jag ska röja järnet..=)

Min Thommy är underbar ska jag säga er..Utan honom vid min sida vill jag inte leva..Är galet kär i den mannen..mer kär än någon av er förstår tror jag..mitt livs största kärlek<3

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Gaaaah party paaaartyy babyy <3 ;D

2010-06-07 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback