Förkylning på gång..

Uschjamig...jag har en förkylning som ligger och lurar..Täppt i näsan,hostig och ont när jag sväljer..Fy fan säger jag..och det känns som det bara blir värre och värre..

 

 

Förresten måste jag säga något som gör mig glad:)..jag har aldrig haft muskler i armarna..Iallafall inte så man känner om jag spänner...Hehe..och nu har Thommy gjort ett träningsprogram till mig(sånna som han gjorde till sina killar i lumpen)..Och nu efter bara 5 dagar så har jag redan fått en muskel som man nu FAKTISKT känner när man spänner armen..är det inte otroligt??
Igår var jag även på vattengympa och körde slut på mig själv med Anna och Sara..Häääärligt..!!
Funderar även på att köpa mig ett gympkort och börja gymma med tjejerna..vad tror ni om det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback