Body Pump..!!

Jag är så otroligt stolt över mig själv idag..Jag har ju köpt ett gymkort och jag var så nervös inför att gå på första gruppträningen eller vad man ska kalla det..Trodde alla skulle kolla på dne otränade tjockisen..men så fel jag hade..Alla körde verkligen sitt eget race utan en tanke på den flåsande tjockisen nere i hörnet..Och så kul det var och drygt men mest kul..Älskar att pressa kroppen till det yttersta..Svetten sprutade åt alla håll..men vad fan gjorde det??..alla svettades precis lika mycket som mig ska jag säga er..Vad häftigt det känns att komma i gång..Jag vill verkligen ha bort min stora feta mage..Kanske detta är min chans..Vad tror ni??

Jag står ju i kö för att möjligtvis få göra en magsäcksoperation(så nu var det ute också)..men bara för det kan man inte ligga på latsidan liksom...Eller??..


Puss puss from the tjockis..Varför ska jag vara tyst om att jag är tjockis??..ni är ju inte blinda liksom..haha=)

(Snart ser jag ut som dessa..haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjockis eller inte, du är en jättefin tjej med ett stort hjärta och det är det som räknas!



Stor kram till dig och tack för samtalet vi hade på jobbet sist...<3

2010-05-16 @ 18:48:04
Postat av: Annica D

Inlägget ovan är ju bara från lilla mig.



Vet inte varför namnet försvann innan...

2010-05-16 @ 18:48:56
Postat av: Caroline

Tack Annica <3

2010-05-17 @ 09:30:58
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: J

Heja Carro! Det här fixar du, det vet jag :)

2010-06-03 @ 21:22:33
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback