Kärlek..<3

I wanna grow old with you
I wanna die lyin' in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be lookin in your eyes
I wanna be there for you
sharin' in everything you do
i wanna grow old with you

 

Jag är så sjukt jäkla kär i den här mannen..Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom..Han är min själsfrände.Med honom känns livet så sjukt självklart.Jag vill inte leva en dag utan honom vid min sida.Han gör mig stark och får mig att klara av allt.Han gör mig till världens lyckligaste kvinna..Vi är så otroligt lika men ändå så olika..vi kompletterar varandra perfekt..tillsammans med honom blir livet en underbar plats.Ni som känt mig ett tag nu vet att jag har haft en del skit många år av mitt liv..och det senaste förhållande jag lämnade höll på att driva mig till självmord.jag trodde aldrig att jag skulle bli fri.Jag har Thommy att tacka för denna frigörelse,han fick mig att orka..För varja dag som går växer vi oss starkare tillsammans.Han är mannen i mitt liv..Flera gånger i veckan så kommer det tårar över hur lycklig jag faktiskt är med honom..man kan ibland inte tro att sådan lycka ska unnas en själv..!!


Kommentarer
Postat av: Annika.B

Snyft, vad vackert skrivet. kram på er

2010-05-04 @ 20:51:13
Postat av: Anna

Naaawww :) Sötnosar!!

2010-05-04 @ 22:51:30
Postat av: Annica D

Härligt att höra Carro. Med undantag av en svacka i mitten på april (jag var ju där), så strålar du nu förtiden. Är jätteglad för din skull.

Stor kram till er båda

2010-05-05 @ 10:03:40
Postat av: Ka

Kan bara gratulera,härligt. Inte alla förunnat tyvärr.

Var rädda om varandra!

2010-05-05 @ 18:25:28
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback