Kristi Flygare..!!

Vaknade 10.40 i morse..vet inte när jag sov så länge sista ska jag säga er..Men det var sjukt skönt faktiskt..Välbehövligt om inte annat..Börjar jobba vid 14.30 idag, så om en timme ungefär ska jag börja bege mig mot Rättvik..Sista jobbdagen för denna vecka..Sen är jag ledig fredag,lördag och söndag..
I helgen vet jag inte vad jag ska göra..Just nu vill jag bara ta det lugnt och göra ingenting..Känner att förkylningen fortfarande sitter i och sen har jag fårr förbaskat ont i ryggen..USCH..!!..sen är det en till grej som tynger mig eller snarare oss här hemma..så vi behöver nog helgen för att prata och fundera över det..Tur att vi har varandra genom detta jobbiga iallafall..<3

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback