På bättringsvägen..tror jag

Jag tror fan att det vänder nu..Har gått genom de värsta dagarna i mitt liv med mina öron..Jag önskar ingen den smärtan ska jag säga er alltså..har haft öroninflammation och igensvälld trumhinna..fy fan..jag har gråtit halva nätterna..har onsdag,torsdag och fredag varit in på öronkliniken för att spola och suga trumhinnan och lägga in någon slags bomull med sprit i örat..Smäääääärta..!!..igår fick vi lov att åka till Falun för att göra det..är inne på min andra penicillinkur,jag droppar kortison i öronen och tar sjukt starka värktablettar..Den första dagen jag tog dom så gick jag runt som ett fyllo ska jag säga er..Lääskigt..!!..det som även är jobbigt är att jag inte får ligga ner när jag sover..utan jag måste bulla upp med en massa täcken och kuddar runt mig..
har heller inte kunnat äta på 4 dagar knappt..jag har levt på isglass och citodon typ..haha:)..har liksom legat mitt i nätterna och ätit mina glasspinnar och läst bok..
Men inatt var första natten som jag sov hela natten utan att vakna av smärta..så nu håller vi tummen för mitt öra..
Idag kan jag faktiskt le utan att jag smäller av utav smärtan..=)

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Annika.B

Vad härligt att det börjar ge med sig. kramar

2010-05-22 @ 17:57:21
Postat av: Annica D

Härligt Carro att det vänder. Låter inte som några fantastiska dagar precis. Kram

2010-05-22 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback