Pain..!!

Ryggen har jag gjort illa så jag knappt kan röra mig vissa stunder och sen har jag en öroninflammation som inte vill ge sig trots penicillin..Gaaah..jag blir totalt galen på alltsammans..hatar att ha så ont att man knappt kan göra någonting..Bara vara inne och skräpa..
Måste iväg iallafall och köpa mer värktabletter så jag kan sova till natten förhoppningsvis..Inatt så kunde jag knappt sova..Kl.05.00 så gav jag upp och satte mig i soffan och kollade på TV..
Börjar bli trött på att vara sjuk..har varit det i 2 veckor nu snart..Blää..!!

Kommentarer
Postat av: Ka

Nä usch....vad tråkigt. Nu hoppas vi du kryar på dig snart!

2010-05-19 @ 15:54:21
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback