Smiiiiile...!!

Nu känns allt så sjukt mycket bättre..Inte bäst men mycket mycket bättre..Pencillinkuren håller på i 6 dagar till,men värktabletterna har jag börjat avveckla..Yiiihaaa...!!..jag är så glad..varken min kropp eller min ekonomi hade klarat av detta mer..har lagt ut 2000 kr på mitt sjuka öra..men det var verkligen värt det..och nu har jag gratis sjukvård i ett år framöver..hahaha=)..inget ont som inte för något gott med sig så att säga:)

På torsdag åker jag och prinsen till Stockholm och stannar där tills på söndag..vi tänkte åka ner en sväng och hälsa på hans pappa..men även för att shoppa lite..eller snarare mycket kanske..Tsss..!!..vi behöver även komma bort några dagar känns det som..och sen behöver han få träffa sin pappa..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback