Snöööörvel..!!

Sitter här hemma och snorar..Vet inte vad som hände bara pangpoff igår så fick jag en förkylning..Inte kul alls..
Ska iallafall och jobba idag..börjar 14.30 och slutar 15.00 imorgon..tror nog jag ska överleva..man kan ju hoppas iallafall..:)

I veckan har jag varit köpt ett gymkort på ett gym här i Mora..=)..så nu ska det brännas fett ska ni veta..Tsss..hade bokat in mig på Box igår kväll och Bodypump idag innan jobbet..men det fick jag lov att avboka nu när jag är så förkyld..man ska inte anstränga kroppen mer än vad som behövs när man är sjuk säger min PRIVATA sjuksköterska..så jag lyssnar väl på honom då..


Min förlovningsring har även kommit..Lämnade ju in den på förminskning..så nu passar den PERFEKT..sitter på mitt finger och glänser så fint..

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Privata Sjuksköterskan

Bäst du lyssnar på mig!

Annars blir det äcklig hostmedicin för din del ;)

2010-05-07 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback