Workingday..!

Är påväg till jobbet igen..tycker jag fan inte gör annat än att jobba ska jag säga er....Ska det vara så??

Mycket har hänt dessa dagar som gått..Var sjuk och är fortfarande..har även fått reda på en väldigt jobbig grej..Spenderade större delen av söndagen med att gråta och försöka förstå..Kanske skriver det på bloggen i sinnom tid..Nu försöker jag bara att orka med liksom...Usch vad det känns tungt..

Kan iallafall glädja med att berätta att jag fyllt i blanketter för att läsa i skola till hösten..=)..känna bra faktiskt..Jag ska läse till *trumvirvel* UNDERSKÖTERSKA..!!..Det är något som jag har funderat på ett tag och faktiskt vill göra..Vill ju utbilda mig vidare kanske senare i livet..men det känns faktiskt bra att börja såhär för min del..och det är väl inte så vara det heller..eller vad tycker ni??..har fixat med betyg och allt sådant pappersgrejs så nu tror jag bara att det ska vara att skicka in..Gaaaah..mannen i huset ska kolla först så jag fyllt i allt rätt bara..

Neej nu blir det jobb..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad kul Carro! Undersköterska passar dig bra tror jag :) <3

2010-05-13 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback