God Morgon-7 november 2010

Riktigt höstväder ute..Usch!Usch!..bara tråkigt..November är den tråkigaste månaden..det enda bra med den är att jag fyller år:)..(usch vad gammal jag börjar bli)..Och i år är det en till bra sak med denna månad..VI ÅKER TILL ULLARED..tyck vad ni vill om det,men jag älskar verkligen Ullared..Gå upp tidigt,köa,shoppa,shoppa,shoppa och allt till en billig peng..Sist överfyllde vi en kundvagn med kläder,filmer,smink,musik,spel m.m för bara 3500 kr..och denna gången då ska det banne mig bli ännu värre..YiiiiHaaaa...!!Underbara shopping...Och så ska det bli skönt att få komma ut och åka lite tillsammans..Vovven får hälsa på sin kennel i Karlstad..Han kommer nog gilla det..Att få busa runt med gamla hundpolare i några dagar..

Nu ska jag dricka dagens första men INTE sista kopp med kaffe..

Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback