Brrr..hösten är kall..

Kollar just nu halv åtta hos mig och om en liten stund så börjar Det okända..Jag tittar på det varje vecka,jag tycker det är himla bra..Jag tror verkligen på det övernaturliga..jag har ju ett eget litet spöke i lägenheten,fast han är inte så trevlig alla dagar..Usch..
På tal om övernaturligt så på torsdag ska jag pallra mig till Våmhus för att bli spådd hos en dam som kommer dit från Gävle..Har bokat tid med henne 16.30..Är lite nervös faktiskt..men det ska nog gå bra..Kul att se vad hon har att säga för något..

Vad gör ni mina vänner en dag som denna??

Just det..28-30 november så har vi bokat en stuga nere i Ullred tillsammans med Thommys mamma och syster..Då ska det bli shopping utan dess lika..jag ÄLSKAR verkligen Ullared..

puss puss

BILD FRÅN ULLARED I SOMRAS..JAG OCH MITT KVITTO..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback