Doobidoo..

Sitter just nu och kollar på TV..det är doobidoo..ja jag tycker verkligen det är bra..Kollade först på IDOL men det tilltalade mig inte idag så jag bytte kanal..:)
Snart ska jag åka hem till min älsklings pojke..eller mina pojkar och min tjeje..Haha,har ju en underbar hund och en superkatt hemma:) alltid lika underbart att komma hem efter ett arbetspass och först kommer hunden och viftar på svansen och pussar en,sen kommer katten och stryker sig runt benen och sist kommer mannen i mitt liv och ger mig en kyss<3 kan jag ha det bättre?!?!?
Såhär är det varje gång man kommer hem..förutom när mannen jobbar..men då möter jag honom med en puss när han kommer hem..Min gullepluttinutt..


(Bild från när jag var påväg på personalfest utklädd till prinsessa)



Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback